by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 3 kwietnia 2013

takie tam ...zakupowo

Ale wcale nie chodzi o jakieś zakupy ubraniowe. Nie robię ich z premedytacją!! Po prostu waga zaczęła mi szybciutko spadać i bez sensu będzie za chwilkę wymieniać garderobę ;). Stąd brak outfitów ;).
A no właśnie w związku tym wystawie moja "stara rozmiarówkę " na allegro. Niestety na razie nie mam na nic czasu, więc pewnie ogarnę się w weekend. Tym bardziej że mam nową zabawkę w postaci Tableta Samsung Galaxy i będe również sprzedawać mojego całkiem nowego Samsunga Galaxy Note. No ale o tym w innym poście;).

Tak więc przechodząc do moich dzisiejszych skromnych zakupów, to po pierwsze zakupiłam w końcu farbę do włosów i zrobiłam odrost ( a raczej moja mama ;) ). Strasznie jestem zadowolona, że zmieniłam kolor ( zawsze, czyli od 17 lat robiłam innym odcieniem!)wyszło jak chciałam!





Kupiłam sobie również wodę toaletową Lady Gagi Fame Black Fluid ( z powodu małych funduszy tylko 30ml :(  ),


 chciałam Jimmy Choo o te



...ale nie mają trwałego zapachu, bo jeśli chodzi o te




których mam już niestety końcówkę...nie ma sobie równych!

Dla własnych przyjemności i oka innych na mnie patrzących;), kupiłam sobie korektor rozświetlający pod oczy INGLOTA. Niezbędnik w kosmetyczne karmiącej w nocy mamy...Mamy kochane, Wy wiecie o czym mówię ;)


Jeszcze nie testowany, mam nadzieję że się sprawdzi jak ten, który niestety mi się skończył, z tego kremu...



Jeśli chodzi o zakupy dla Misiolka byłam zmuszona kupić mu delikatny krem pielęgnacyjno-nawilżający, oczywiście hipoalergiczny Nivea. Mimo iż kapię go w płynie nawilżającym z dodatkiem oliwki, ma bardzo suchą skórke szczególnie na nózkach:(


Używałyście?? Prosze o opinie...

I moje najnowsze odkrycie ( no nie moje bo powiedziała mi o tym znajoma mama M.) a mianowicie pieluszki Dada z Biedronki. Od samego początku do teraz czyli do 9 mca Misiolka kupowałam mu Pampersy i byłam bardzo zadowolona, ale M. właśnie powiedziała mi o pieluszkach Dada. Spróbowałam i to na noc....i ja większej różnicy nie widzę, Misiol również ;)....chyba że w cenie :D.



To już chyba wszystko, więcej Was nie zanudzam :)
:*



20 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, włoski bardzo ładnie wyszły :)
    A Dadę znamy i lubi,y od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ja nie znałam :(, więcej miedziaków dla MIsiolka pozostało by w kieszeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam jeszcze nigdy tej farby

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :)
    A Dadę znam - Pampery - to tylko na początek kupiłam - chyba ze 2 paczki, a potem te biedronkowe lub z Lidla - jakość była dla mnie identyczna z Pampersami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie za późno sie zorientowałam, że reklama pampersów czyni cuda ;)

      Usuń
  5. Ja też bym chciała robić sobie kolor w domku, ale muszę do fryzjera co miesiąc, bo mam kłopotliwe włosy.
    A zakupy, no cóż w taką pogodę podnoszą nam poziom wesołości.
    Co do pieluszek to ja kupowałam w Rossmanie, były super,,,paczka około 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie...ja mam to szczęście że mogę w domu bo mój kolor naturalny jest ..jasny, a co do fryzjerów, do rzadko chodzę bo później niestety mam połowe swoich włosów i to i tak bardzo rzadkich, może nie trafiłam na swojego...;)

      Usuń
  6. Krem pod oczy Lancome jest świetny, na opuchnięcia jest też fajny nowy Genifique Light Pearl, ma fajną kulkę masującą, daje super efekt wypoczętego oka. Co do Flash zapach mi się nie podoba, ale nie powiedziałabym, że jest nietrwały, no ale to zależy jak u kogo. Klasycznego Jimmy mam jeszcze w pudełku (kupiłam na super przecenie zestawów za 99 zł!) i podoba mi się. Gaga to dla mnie totalna pomyłka, może dlatego, że jej nie lubię, ale ogólnie zapach kojarzy mi się z tanimi zapachami z Rossmanna (może za długo tam kiedyś pracowałam:) ), więc może go lepiej najpierw przetestuj, bo o nim to dopiero słyszałam, że jest nietrwały i to od wielu osób. Pieluch używała moja chrześnica ( a kupowała oczywiście kuzynka;) i choć na Małej nie oszczędzała to zawsze mówiła, że Pampersy są przereklamowane, sama użuwała też i chwaliła sobie (wiem bo nieraz jej kupowałam) pieluchy z Rossmanna Babydream. Kosmetyki pielęgnacyjne Nivea Baby tak piękne pachną, że czasem sama chętnie po nie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubie Gagi jako piosenkarki, uważam, że jest kopią ace of bace, ale zapach mi sie spodobał i mojemu męzowi...zobaczymy jak będzie...na szczęście mam tylko 30ml ;)

      Usuń
    2. Ejs of bejs :D
      Uwielbiam Cię!

      Usuń
  7. śliczny kolorek:) i widzę że grzyweczka wreszcie podrosła tak jak chciałaś:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jeszcze za krótka żeby cokolwiek z nią zdziałać :(

      Usuń
  8. ulubiona farba mojej mamy :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor :) ja w ogóle słyszałam, że w Biedronce są bardzo dobre kosmetyki dlatego myślę, że te pampersy mogą być również dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem pod oczy jest swietny, gratuluję zakupów, i nie chudnij więcej, bo zgrabna jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video