by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 19 kwietnia 2013

początek weekendu....

Przyszły tydzień zapowiada się dla mnie bardzo nerwowo i pracowicie. I to nie chodzi juz o same pity roczne bo to szybko ogarniam, ale w poniedziałek dochodowy a 25 vaty. Już jak o tym myślę to jestem zmęczona...nie mam na nic czasu....
Dlatego w weekend leżę "kołami do góry"...oprócz podstawowych obowiązków...nic nie robię w domu...

A dzisiaj tak na szybko parę fotek....po mnie widać piątkowe zmęczenie ...niestety...
Misiol ma nowe okulary i czapkę...bardzo obydwie nowe rzeczy przypadły mu do gustu :D...
Nowe rzeczy mamy...jutro na blogu ;)

Enjoy!






Oglądamy tv :)
 Śpiewamy....



16 komentarzy:

  1. Rozbrający jest Twój MIsiol, obłędne miny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj mamo ile się da:)
    ps.świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli sie oczywiście z takim małym wiercipietą da...będe odpoczywać na maxa ;)

      Usuń
  3. Ten szkrab jest przeuroczy! A jaki mały śmieszek :) świetne zdjęcie w okularkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jejku- ale on jest uroczy!!a Ty widać że jesteś mamusią ,,zakochana '' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem o czym piszesz.
    Ja też już nie ogarniam czasu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(...ale dobrze że chociaz sama nie jestem ;)

      Usuń
  6. Wspaniały masz rodzinkę, maluszek rozkoszny.
    Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie takie sprawy podatkowe, pity, vaty to istna czarna magia - he, he.
    Misiol ma świetną czapkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiol w tej czapce wygląda przeuroczo :*
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video