by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

,

monday...

Na szczęście poniedziałek już za mną...nie było tak strasznie jak myślałam...
A jak poniedziałek i ciężki dzień pracy, to liczy się wszystkim wygoda..

Na sobie mam moje ulubione ciuchy z Zary, bluzkę ( szkoda że nie widać jej tyłu ;(  ) i spodnie...spodnie jak widać już trochę za duże, ale wcale mnie to nie martwi, wręcz przeciwnie :D.
No i moje nowe buty z pantofelek24.pl, obawiałam się noszenia ich na gołą stopę, bo ja już tak mam z nowymi butami, że cierpię ;), ale zupełnie niepotrzebnie, prześmigałam w nich cały dzień .







Dzisiaj kupiłam sobie o taki właśnie olejek do włosów w hebe, za jakieś 23zł. Na razie nic nie mogę na jego temat powiedzieć, oprócz tego że ma piękny zapach i nie jest strasznie tłusty, bo oczywiście już testowałam ;). Podobnież czyni cuda....zobaczymy ;)
 No i nie mogło zabraknąć mojego ukochańca.....który pokazał swoje nowe górne ząbki :*


7 komentarzy:

  1. świetnie wygladaja te buciki...mnie też ten model kusi:)
    a tak poza tym to strasznie Cię ubyło...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach te buciki!!!! są cudowne i chyba sprawię sobie podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywne zdjęcia,urocze balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem zadowolona z moich bucików i zakładam je przy każdej nadarzającej się okazji :) Żal mi tylko na długie spacery w nich chodzić,hihi ;) A i ząbki u Maluszka jakie ładne. Białe perełki. U nas też już się pojawiły pierwsze.. dwa dolne! :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video