by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

moja nowa zabawka....

Tak jak już wcześniej pisałam, zmieniłam telefon. Wcześniej miałam Samsung Galaxy Note. Byłam z niego niesamowicie zadowolona. Dla niektórych, mógł wydawać się zbyt duży, ale nie dla mnie!!Jak tylko pojawił się na rynku, był mój:).

Ja bardzo dużo korzystam z poczty, w ogóle z internetu, ze względu na pracę, dlatego dla mnie był idealny...No właśnie był!! Bo zamarzył mi się jeszcze większy telefon.

Dlatego wybór padł na tableta z funkcją telefonu Samsung Galaxy Tab 2 7.1. Firma sprawdzona, więc właściwie oprócz większego wyświetlacza, większych zmian nie widzę.

Tak więc mój ukochany Samsung Galaxy Note ...wędruje na allegro. Gwarancja jeszcze na 14 mcy.
Papa :(







23 komentarze:

  1. Ja mam galaxy III i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zabaweczka...ja choruję aktualnie na galaxy s3:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam II i to on zapoczatkował moją miłośc do smartfonów :) buziaki kochana:)

      Usuń
  3. Mam taki sam w innym kolorze :)
    Bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez mojego tableta tez nigdzie sie nie ruszam ! Kto nie ma ten nie wiem jak sie idzie uzaleznic :)
    Niech Ci sluzy :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  5. jest duzy ale tak jak mówisz do serfowania po necie on jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama astanawialam się nad takim tabletem ;) może w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze , ze tez masz bąbelki pod filą na telefonie-dokladnie tak jak u mnie;) Swietna ta Twoja biała zabawka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie udało mi się jej idealnie przykleić ;)

      Usuń
  8. u mnie Małżonek to Samsungowiec, ja ostatnio przeprosiłam się z nokią :).

    Też chciałam kiedyś Samsungowego Taba kupić, ale jakoś nie wyszło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znowu kiedyś kiedyś... to tylko nokia ;)

      Usuń
  9. No i pięknie :) Czasem trzeba się dotelefonować :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video