by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 28 kwietnia 2013

jeszcze tylko 2 dni pracy....

Jak w tytule i....alleluja, alleluja, alleluja....parę dni na odsapkę ;).

Poniżej fotki z naszego dzisiejszego wypadu na stadion narodowy. Miałam okazje pierwszy raz zobaczyć od środka i powiem Wam...jestem pod wrażeniem ...

Byliśmy na targach rodzinnych, ale to nie był nasz główny cel. Śpiewała tam moja siostrzenica A. :*, zresztą najładniej ze wszystkich ;).

Było sporo atrakcji, głównie dla maluchów. Ja darmowo sobie zbadałam wzrok i ...jestem w szoku! w moim wieku i przy mojej pracy...mam MEGA SOKOLI WZROK...hahahah.
Enjoy!

My 3>



 Misiol teraz wszędzie siam...;)
 Moja Gwiazdorka Alinusia :*
 Fotka by L.

 I ...jak już Wam wcześniej pisałam...ja raz na tydzień pochłaniam muszę zjeść obrzydliwie niezdrowego fast fooda, tym razem znowu padło na pizze hut :D.
Dziś na tyle...pa




15 komentarzy:

  1. ja również nie mogę się doczekać tych wolnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiol zdecydowanie zainteresowany motocyklem, już zacznij składać kasę :) Uwielbiam ten kawałek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie to jego zainteresowanie mnie trochę przeraziło ;)...

      Usuń
  3. Chłopak, to chłopak... motor musi być! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla siostrzenicy :) A mały na motorze - odjazd!
    Mam nadzieję, że podobne targi zobaczę w moim mieście również, bo aż mnie kusi :) Te plecako-jeże mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemne zdjęcia. Fajna rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te plecaki SUPER! Chętnie bym taki sobie sprawiła :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie zdjęcia, przyhemnie się ogoląda :)
    a ten plecaczek, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video