by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 27 kwietnia 2013

jail Misia ...;)

Zaczął się wyczekiwany przeze mnie weekend :D. Poniżej zdjęcia z przed wczoraj, postanowiłam je dzisiaj wrzucić bo mam nadzieję to już ostatnie zdjęcia w wierzchnim okryciu ;).

I tu własnie na zdjęciach poniżej, widać jaka "cudowna" jest moja grzywka :/ .

Mam na sobie te co ostatnio spodnie z Terranovy, narzutkę z promocji z Promodu, buty z www.topobuwie.pl, okulary Glitter ( oddałam już je mężowi, wolę z złotych oprawkach).
Lubie takie proste zwyklaki do pracy! 
Zdjęcia by my hazbend ;)

A odnośnie tytułu dzisiejszego posta....
Poniżej krótki filmik i pierwsze raczkowanie Misia...!!!!
Niech Was nie zmyli jego nieporadność, film jest z przed paru dni i do tej pory moje ukochane dziecko, na tyle opanowało raczkowanie, że NIE DA SIE GO UPILNOWAĆ!! NIE MA MOCNYCH!!
Jest po prostu w sekundę, wszędzie!! A wiadomo to co zabronione i najgorsze, to dla Misia najlepsza frajda. Więc pierwsze kroki to zazwyczaj do....kociej kuwety ( bo tam fajne niebiesko białe granulki!), albo do kociego jedzenia ( wiadomo chrupki)....ahhh








Więc jestem zmuszona czasami Misia trzymać w wiezieniu. W tym celu przeniosłam jego łóżeczko do salonu, żeby mieć go na oku...;)
Enjoy!

16 komentarzy:

  1. No to teraz się dopiero zacznie - będzie brykał everywhere :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute!!!!
    Nice blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz!!!! ta marynareczka w cekiny- MEGA!!! i jak ślicznie Ci z taką grzywką!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wyglądasz, grzywka fajna, jedyny jej minus (znam z doświadczenia) to rozwiewanie przez wiatr, mnie to niepomiernie denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ten wiatr!!ale wygladam w tej grzywce jak "zaczarowany ołówek", ale dzis sukces, troche ja ujarzmiłam ;)...

      Usuń
  5. Kochana musisz przemęczyć tą grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja i grzywka też :) U nas też zaczęło się raczkowanie i próby chodzenia z mamą... oj boli kręgosłup, boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, wow piękna mama!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknego masz synka !
    Bardzo ładna stylizacja :)
    świetny zegarek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. tak zwyczajnie, ale zawsze na czasie. Jeansy z blyszczaca marynarka wygladaja swietnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Większość kobiet po urodzeniu dziecka zaniedbuje się. Za to Ty wyglądasz kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video