by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 11 kwietnia 2013

Dzisiaj kurier dostarczył mi już trzecie moje pudełko GlassyBox...a właściwie dwa :/ .
I nie wiem czy się cieszyć z nadmiaru czy raczej obawiać się podwójnej opłaty :/, przezornie drugiego boxu nie otwieram czekając na odpowiedź co z tym zrobić :).

Pogoda już jest na tyle przyjazna że w końcu będą zdjęcia jakiś outficików ;), no i moja nowa waga dodała odwagi :).
A dzisiaj zakupiłam sobie o takie buciki




pantofelek24.pl, a co w tym wszystkim najfajniejsze, że ceny są tak przyjazne, że namówiłam na zakupy dziewczyny z Biura i przesyłka ( płaci się raz )jest właściwie nieodczuwalna ;).
Są jeszcze czarne i miałam straszny dylemat które wybrać :/. Wyglądają świetnie na gołej stopie, tak jakby miały tylko piętkę i czubek.
Będą pasowały do moich nowych spodni, ale to niedługo na blogu ;).

 A z boxa jestem tym razem baaardzo zadowolona.....

No i nie może obejść się bez Misiolka...
A co do mojego Synka, to sama nie wierzę w jego postępy...to już jest kawał indywidualności! :)
Kto lajkuje mnie na fejsie to już widział ;)

  i ostatnio chodzi mi po głowie...





18 komentarzy:

  1. Czekam na ten dzień , kiedy w końcu będę mogła założyć balerinki,,,,Świetne buciki

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu Twojego Misiola widzę Ciebie :) on jest bardzo do Ciebie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusia...nie znasz mojego męża...i gdybys widziała jego zdjecia jak byl mały...no po prostu są zdania podzielone ;)

      Usuń
  3. oj tam, Ty już jak się widziałyśmy byłaś szczupła więc mam nadzieję, że jednak jeszcze coś z Ciebie zostało teraz po tym odchudzaniu:)
    buciki fajne...podobne macałam wczoraj w Mohito:)odwiedziłam znów Słoneczną w Radomiu i trochę popłynęłam finansowo:(((

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka skoro popłynęłaś to pewnie z córą byłaś:), bo ostatnio tylko prawie o niej myslałaś w kwestii zakupów :), pozdrawiam buziaki kochana :)

      Usuń
    2. haha...no prawie mnie rozgryzłaś ale tym razem nie pojechałam tylko z myślą o Klaudii; za dwa tygodnie wesele więc szukałam jakiejś kiecki i dodatków...na szczęście kupiłam ale lepiej żebym teraz na stan konta nie patrzyła:)

      Usuń
    3. tak...zasada ...nie patrz na konto jest dobra :)ja też tak mam hihi:)

      Usuń
  4. te buciki są śliczne :))) sama bym ten kolorek wybrała:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne butki i czekam na ich zestawienie ze spodniami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bucik wygląda bardzo sympatycznie,ciekawa jestem z czym je zestawisz :)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! Wczoraj zakupilam podobne buty na allegro tylko, ze czarne. Zdjecie jest w moim ostatnim wpisie :) Chyba sa na czasie w tym roku. Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne balerinki! A malec słodki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Balerinki sa swietne, czekam na Twoja stylizacje.
    Misiolek slodziutki:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny malec. Widzę że jest na podobnym etapie rozwoju jak mój szkrab

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki inspirowane tymi od Valentino. Najs.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video