by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 21 marca 2013

12 komentarzy:

  1. ojeju, my również ząbkowaniu mówimy nie :( zęby wyłazić !

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, wspolczuje małemu:)i Tobie nie zazdroszcze nieprzespanych nocy:)trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj biedny ten mój maluszek...ja wytrzymam!!

      Usuń
  3. Wiem, co czujesz mój synek też strasznie cierpiał przy ząbkowaniu, my na szczęście mamy już to za sobą a Wam życzymy szybkiego zakończenia, choć jeszcze trochę przed Wami :) Trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedactwo :( Nasz Bunio też swoje przecierpiał, stosowaliśmy Bobodent - przynosił ulgę. Mama bądź dzielna, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używamy Dentonox, ale nic nie pomaga :(

      Usuń
  5. Mnie kiedyś psycholog doradził, że w trudnych sytuacjach trzeba znaleźc pozytywy więc pomyśl, że jak już wyjdą te uparte zęby to Twój maluch bedzie już mógł zjeśc jabłuszko sam;-)
    Przesyłam odrobinę pozytywnej energii dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje , przyda sie na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego malucha !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video