by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 12 marca 2013

takie pamiątkowe...

W końcu zebrałam się za robienie albumu Misiola. Jak już wcześniej pisałam od razu po porodzie zaczęłam pracować, więc ciągle czasu brak i odkładałam założenie pamiątkowego albumu na "jutro"...
Ale już sporo czasu minęło i boję się że zapomnę o niektórych ważnych szczegółach, więc w końcu zajęłam się organizacją...i na wujku google;), znalazłam firmę, która wykonała mi 100szt. zdjęć za całe 29zł z dostawą do domu ;). Do albumu jest z czego wybierać. Oczywiście, przy wybieraniu i układaniu..przyszły miłe wspomnienia i niektórymi się z Wami podzielę :).

Album Misiola, z samego Londynu ;)



Misiol jeszcze w brzuszku mamy...


"Najgłośniejszy" bobas w szpitalu..


I tu najlepsze zdjęcie mamy, tuż po cc, na morfinie i.... biografia CC :) hehe



AsiaR

11 komentarzy:

  1. Też mam w planach uzupełnić album ze zdjęciami - mam wywołany okres ciąży i pierwsze tyg. syna, później już tylko zdjęcia na komputerze - a przecież to nie to samo jednak.
    Nowy nagłówek? - fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób to jak najszybciej...wiele zdjęć i pamiatek zagubiłam:(, bo zwlekałam..tak nowy nagłowek, bo po wizycie na tym fashion fest zrozumiałam że to jednak nie dla mnie, ja jestem bardziej zaabsorwowana dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozwaliłaś mnie tą biografią Cc w szpitalu, prawdziwa kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne... aż się wzruszyłam! Też lubię wywoływać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam mnóstwo zdjęć do wywołania,Kochana jak byś mi podrzuciła link do tej firmy to byłabym Ci niezmiernie wdzięczna.
    Zdjęcia przeurocze,Misiol wspaniały a fotka w szpitalnym łóżku z "Coco Chanel"-bezcenna :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://landings.photobox.pl/v3/pl/sem-1302-brand-50/?ps=1&kaClkId=130313125540617939
      już nie ma niestety tej mojej promocji ale są inne, może Cię któraś zainteresuje :)

      Usuń
  6. Zdjęcie z USG jest cudowne. Takich chwil się nie zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Morfinka i Coco - niezła mieszanka ;)
    Tak sobie myślę, że jak już wiosna wreszcie przyjdzie, to może zorganizujemy jakieś spotkanie Mam - blogerek z Wawy i okolic? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny pomysl jestem jak najbardziej na tak z tym spotkaniem! !!!!!

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video