by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 31 marca 2013

świąteczne lenistwo...

Pogoda niestety nie rozpieszcza. Nie ma spacerów, siedzenia przed domem, mimo że na to liczyłam :(...
Dlatego spędzamy święta na błogim lenistwie i odrabianiu zaległości w filmach ;)

Misiol w końcu tak naprawdę zakumał o co chodzi w kubku "niekapku" i teraz nie można go od niego oderwać ;).
Ja w nie najlepszej "formie" na zdjęciach ;)....bo odpoczywam ;)

Strzał z ręki musiał być ;)


Tofin, który reaguje tylko na "masz", żeby spojrzeć w obiektyw ;)
 Moje chłopaki :*
 Widać już na górze "winowajców" ostatnich złych dni Misiolka...
Mama i ukochany Synek
No i gdzie podział sie niekapek...
 ....zaraz Cie siegne...
 ....juz za chwilkę......
MAM....;)
I raz jeszcze Tofiś...
I u nas za oknem ......
Widać że mi sie nudziło ;)

zapomniałam dodać ;) więc w tej nowej edycji


36 komentarzy:

  1. Świetne foty <3 pozdrawiam i wesołego reszty leniuszkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba poleniuchować .......
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj trzeba trzeba ;) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na konkurs http://madziazwaw1.blogspot.com/2013/04/konkursik-na-dobry-poczatek.html

      Usuń
  4. Świetne rodzinne fotki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na Twoich wiecej fotek z synkiem :*

      Usuń
  5. Ty nie w formie? Nie żartuj, świetnie wyglądasz! A Twój Misiol zachwyca, taki do złapania i wyprzytulania i wycałowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie rodzinne zdjęcia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiego Ty tego niekapka masz? mój brat ma taki co kapie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tommee tippee, 6+, i naprawde nie kapie, cena przystepna w aptece dałam ok 35zł, a pewnie w normalnym sklepie bedzie taniej i jestem zadowolona.

      Usuń
  8. Fotky z rąsi najlepsze:D
    kiedyś byłam miszczem w robieniu takich hehe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny bobasek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna z Was rodzinka, zachwycam się Twoim małym męzczyzną (dużym też):P
    Ja jestem mistrzem szczegółów i podoba mi się Twój dom, nowoczesny i minimalistyczny (tak go postrzegam).
    Pozdrawiam Waszą Trójkę bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja równiez pozdrawiam i dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej jaka urocza z Was rodzinka, aż miło popatrzeć! Wszystkiego dobrego Wam życzę! słodki maluszek, ahh

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie wspaniałe zdjęcia:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Krajobraz za oknem iście wielkanocny ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy poza kotem wygladacie na szczęśliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. strzal z reki ahahaha ale mnie rozbawilas!
    sliczni jestescie :D naprawde!
    zapraszam i do nas moze Cie cos zainteresuje pozdrawiam http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/

    lece obserwowac:D

    OdpowiedzUsuń
  17. a jeszcze cos!!! bo tak sie teraz zapatrzalam i twoj synek tez ma takie zapadniete ciemiaczko jak moja?! czy tylko tak wygldalo na zdjeciu?!
    zerknj do nas pisalam zreszta o tym niedawno bo kurcze nie wiem czemu ona tak ma a nikt nie ma takiego problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm...nie zastanawiałam sie nad tym, po prostu uważam że sie jeszcze nie zrosło ...i tyle, uspokoje Cię, że niedawno byłam z Misiem na kontroli u lekarza i badał ciemiączko a było wtedy zdecydowanie wieksze i nie stwierdził nic nie zgodnego z normą ...więc chyba nie ma się czym martwić, dodam jeszcze że nie mam jednego lekarza prowadzącego i chodze do różnych, nikt nic niepokojącego nie zauważył ;)...pozdrawiam :)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video