by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 17 marca 2013

spotkanie po latach....

Wczoraj spotkałam się z koleżankami z liceum. Od mojej matury minęło już....14 lat!! Oglądałyśmy film ze studniówki...ubaw po pachy...hahah. Moda w latach 90tych była paskudna ;).
Tak dobrze już dawno się nie bawiłam. Na szczęście obiecałyśmy sobie częściej się spotykać, tym bardziej że mieszkamy niedaleko siebie, więc mam nadzieję że mimo natłoku spraw nam się uda.
Zdjęć obiecałam że nie wrzucę...;), więc tylko z przed wyjścia mam. Z Misiolem na czas nieobecności mamy, oczywiście został tata.
 Dziś tak na szybko, jest tak piękna pogoda, że lecimy na spacerek. Miłej niedzieli :)

Kurde niech mi szybciej odrasta ta grzywka ...bo zwariuje....


 Dopiero wstałem.....


Trzy śpiochy...ciekawe czy widzicie 3 ? ;)


13 komentarzy:

  1. Jak Ty tu ładnie wyglądzasz w ogóle ładna kobietka z Ciebie i ślicznego masz synka :)

    Obserwuje w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania po latach sa bardzo mile, to fakt. bardzo ladnie wygladalas :)
    P.S.czym uzyskujesz tak jasny odcien blondu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy farbuje sama w domu wellatonem ;)

      Usuń
  3. Twój Misiol to cała Ty :)
    A co do mody to masz bardzo fajną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha. "Kasety" ze studniówki. Moja własna studniówka też się załapała na lata 90te, bo bo w 1999, ale obskoczyłam też kilka wcześniejszych. Sukienki z weluru, z rozpierdakiem po jednej stronie (asymetria, cholera) i najczęściej na ramiączkach, buty na koturnach lub platformach, małe torebeczki na łańcuszku (z bazarków, a w Warszawie - spod Pałacu). I podrygi w rytm "Coco Jumbo" i "Makareny". Eh, świat się zmienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też '99!! Ja na szczęście miałam "kreacje" którą teraz mogłabym spokojnie włozyć ;)

      Usuń
    2. Moja też była niczego sobie. Bluzka z dekoltem w łódkę i spódnica a la księżniczka - wszystko z szaro-szafirowej tafty. Do tej pory czasem zakładam :)

      Usuń
    3. WOW podziwiam, ja sie nie mieszcze ;)

      Usuń
  5. ja również podpisuję się pod słowami koleżankek ! Maleństwo cała mama ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dziecko jest chyba wesołe, zawsze uśmiechnięte, i chyba dziewczyny mają rację podobny synus do mamusi.
    Wyglądałaś bardzo ładnie na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video