by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 10 marca 2013

sobotni fashion fest

W tą sobotę wybrałam się z blogową koleżanką Iwonką do Blue City w Warszawie na fashion blogger fest, organizowany przez portal lula.pl.
Program spotkania był poświęcony blogowaniu. Doświadczeni blogerzy oraz vlogerzy opowiadali jak prowadzić z powodzeniem swoje blogi/vlogi.
Od strony technicznej było naprawdę ciekawie i można było dowiedzieć się wielu przydatnych rzeczy np. o pozycjonowaniu bloga.
Ale...to nie dla mnie, ja takie wyjście traktuję raczej jako "wyjście z domu" i spotkanie nowych ciekawych ludzi.
Ciekawą relację napisała już Iwonka tutaj mozna przeczytać :) i nie będę się powtarzać :), bo odnośnie takich imprez uważamy to samo ...Nie to że impreza była zła, absolutnie nie. Tu raczej chodzi o to, że ja już za stara jestem:D, moja uwagę na pierwszym miejscu przykuwa teraz moda.... ale dla dzieci :D.
Poniżej krótka fotorelacja:










A na koniec chciałam Wam pokazać co kupiłam Misiolowi na 2 jego jedyne ząbki :D.. 
nenedent-baby z silikonowa nakładką na palec, pełniącą funcje szczoteczki. Jest to pasta do nauki pielegnacji pierwszych ząbków bez zawartości fluoru i innych szkodliwych składników. Mamy...polecam, oprócz tego że działa przeciw próchniczo, to kojąco działa na dziąsełka dla maluszka, ciesze się strasznie z zakupu i Misiol też, bo pasta mu smakuje:D.


Jest tez zakup dla mnie...prawie łyknęłam, w jeden dzień, uwielbiam takie mroczne opowieści ;)


I tradycyjnie na końcu kochany Misiol :*


16 komentarzy:

  1. dziekuje Asiu za cudowne towarzystwo:)do nastepnego...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great blog hon!!!
    i am your newest follower, wanna follow mine too?? :)
    *********
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądałaś!:) Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze nowe doświadczenie jest super i nowi poznani ludzie! a ten kolor włosów masz naprawdę best!

    konkurs u mnie - biały agat do wygrania - zapraszam
    http://viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka masz śliczna grzyweczkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, wcale nie jesteś stara, ani stara, ani za stara! :) Ja generalnie jeszcze nie uczestniczyłam w takim większym wydarzeniu, więc nawet nie wiem czy by mi się spodobało. Będę miała okazję już w tę sobotę wziąć udział w krakowskim Fashion Weeku, więc na własnej skórze sprawdzę jak będę się czuć. :)

    Pozdrawiam serdecznie, pięknie wyglądałyście z Iwoną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fashion week to nie fashion fest ;), zazdroszcze i życzę udanej przyszłej soboty :)

      Usuń
  7. świetne są takie spotkania tematyczne ! Można poznać masę ciekawych ludzi i sporo się dowiedzieć z cyklu ciekawostek blogowych ! Fajnieee :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten twój bobas :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video