by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 18 marca 2013

mój nowy blog...

Nie wiem czy wiecie, ale jestem licencjonowana księgową ;) ( a kto by wcześniej uwierzył, jestem po PW inżynierem produkcji ;)  ) i prowadzę Biuro Rachunkowe od 8 lat! w centrum Warszawy. Dosyć wcześnie "odważyłam" się otworzyć własną działalność gospodarczą, czego nie żałuję, bo z powodzeniem od początku firmy zyskałam zaufanie klientów, z czego jestem bardzo dumna, ponieważ zawód księgowej każdemu raczej kojarzy się ze starsza Panią w koku ;).

Moja praca to nie tylko moje finanse, ale również moja pasja i ..hobby. Tak samo jak moim hobby stało się prowadzeni bloga ;).
Dlatego uznałam, że moja strona internetowa jest "płaska" nie wnosząca nic dla odbiorcy, klienta, strasznie sztywna. Więc założyłam bloga mojej firmy, który teraz jest jeszcze na blogspocie, ale niedługo wrzucę go na domenę naszej stronki.

Pomyślałam, że wiele osób chciałoby otworzyć działalność, ale ma opory, bo boi się, wstydzi i ma wiele innych przeciw niż za;).

Na moim blogu można zadawać pytania, decydować o tematach wpisów. Dlatego zapraszam Was do odwiedzenia mojej stronki, która pewnie jeszcze nie raz zmieni swój wygląd.
Czekam na Wasze opinie i pytania.

tutaj link do strony

pozdrawiam Asia


17 komentarzy:

  1. Uroczy nagłówek, w ogóle fajnie Tutaj, więc obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TROCHĘ ŻAŁUJĘ, ŻE NIE ZDECYDOWAŁAM SIĘ NA TAKI KROK. ALE JESZCZE NIC STRACONEGO.
    ZDAWAŁAŚ EGZAMINY NA KSIĘGOWEGO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdawałam egzamin, i pewnie jeszcze nic straconego, zawsze mozna ;)

      Usuń
    2. ja podchodzę do niego jak do jeża, ale może w końcu się zmuszę.
      Wcześniej brakło mi 0,5 roku aby nie musieć go zdawać.

      Usuń
    3. Zbierz sie :), najgorzej to zacząć a później to jakoś poleci ;)

      Usuń
  3. Gratuluję odwagi i zazdroszczę,że możesz wykonywać pracę,która sprawia Ci przyjemność,no i jesteś sama sobie szefem :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak...fajnie być swoim szefem, no i mam sporo czasu dla mojego maluszka ;)

      Usuń
  4. Fajny pomysł masz :) a zdjęcia w nagłówku są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja życzę powodzenia, spełniaj marzenia:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem inżynierem po PW - wydział inżynierii lądowej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny:) jesteś dla mbie przykładem w tej kwestii:) może kiedyś i ja zrobię taki wpis. Oh marzenia..poki co, ale od czegos trzeba zaczac np od marzen:) pozdrawiam Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video