by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 24 marca 2013

koniec weekendu...

Już nawet nie będę pisała że czekam na wiosnę, na lepsza pogodę itp. Po prostu mam zły okres...jest to związane z nadmiarem pracy w pracy i w domu i z ząbkowaniem Misiolka i z milionem innych większych lub mniejszych zmartwień..
Jemu na szczęście temperaturka spadła, ale dostał uczulenia, podejrzewam od migdałów....które zjadłam :(.

Weekend jak to weekend zapracowanej matki, poświęciłam na ogarnianiu domu na zbliżające się święta, więc nie ma mnie na fotkach z wiadomych dresowo-domowych powodów.

Jedynie dzisiaj wyszłam tylko do kościoła poświęcić palemkę, ale tez w ciuchach roboczych.
Tak więc dzisiaj wpis o wszystkim i o niczym :).
Do następnego !




 Misiol już próbuje raczkować ...
 Liczą się tylko reklamy w tv ...;)
 I 2 śpiochy...Tofiś śpi tylko tam gdzie Misiolek....

Przypominam o mojej nowej stronce mojego Biura

klik

I ostatnio chodzi mi po głowie


21 komentarzy:

  1. koniec weekendu, ja nie chce......
    mam nadzieje, ze Bobaskowi szybko przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle mam pracy, że normalnie boje sie poniedziałku ;)

      Usuń
  2. Biedny Misiol, mam nadzieję,że mu szybko przejdzie. Mój syn płakał, trochę gorączkował przy wychodzeniu pierwszych 2 zębów, potem już raczej bezboleśnie poszło. Trzeba to przetrwać :)) U mnie też pracy trochę - przydał by się jakiś urlopik - he, he - ale to dopiero w maju..
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u niego 2 pierwsze wyszły nim skończył 6 mcy, bezbolesnie, właściwie ledwo zauważylismy...a teraz idą 2 górne i ....masakra...a ja na urlop to prędko nie pójdę...najgorszy okres w pracy mam :(...może w weekend majowy...;)

      Usuń
  3. ehh ja tez cały weekend na sprzątaniu spędziłam ;/ ehh .... a syneczka to masz śliczniutkiego i bardzo jest do Ciebie podobny!!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja bym chciała żeby weekend trwał dłuzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wszystkie zabki wyszly jak najszybciej!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fotki Twojego synka, z jakim zainteresowaniem oglada TV;-)
    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za slodziak ! Uwielbiam takie maluchy !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo masz w domu!!! pozdr i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. ale slodki bobas;) moj chlopak ma chrzesniaka w podobnym wieku
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki Słodziak! I jakie ładne łóżeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już zdążyłam zapomnieć, że jakiś weekend był...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwałości Kochana,nic nie poradzisz trzeba przeczekać.A może jakiś żel na dziąsełka ???
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie pomaga :(, ale na szczęście już lepiej , 2 dni były masakryczne :(

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video