by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 6 marca 2013

Daję nam rok...

Dzisiaj po pracy wybrałam się z koleżanką do kina. Bo jak wiadomo w środy z orange 2 bilety w cenie 1 , a czasy ciężkie ;). Tradycyjnie w Złotych, bo tam mam najbliżej.

Z racji pięknej pogody, założyłam moje niedawno zakupione buty z czasnabuty.pl, i z nowości na blogu, bo oczywiście wygrzebana z szafy lniana koszula Mango. Reszta znana.
Zdjęcia by K. :*






Nie obyło się bez fast foodu...po którym do tej pory boli mnie brzuch :(.....

A film POLECAM POLECAM POLECAM. Już naprawdę dawno się tak nie uśmiałam w kinie.


No i nie mogło tu zabraknąć mojej Laluni kochanej :*


17 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Jestem ciekawa tego filmu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:), naprawdę polecam film, teraz cięzko trafic w kinie na cos fajnego, a na tym filmie mozna sie usmiac do łez ;)

      Usuń
  2. Twoja mala Dziunia wymiata :)
    co do filmu to nie ogladalam jeszcze, za to usmialam sie ostatnio jak dzika na This is 40 :) polecam :)
    a co do srody z Oragne, to zamilowanie pamietam jeszcze z czasow studenckich, long time ago :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez na studiach z tego korzystałam ;)a film chetnie obejrze :)

      Usuń
  3. świetne fotki!!!! wygladasz rewelacyjnie i tak slicznie!!!! z chęcia zjadlabym te pyszne jedzonko i poszlabym na ten filmik do kina!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to chyba kiedyś pisałam, ale te butki są świetne!
    Jakie Misiol ma czaderskie okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie na czerwonej kanapie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam ochotę zobaczyć ten film :) skoro piszesz ze warto to na pewno sie wybiore ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video