by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 21 lutego 2013

wpis nic nie wnoszący...

Niestety na razie nie mam aparatu i zdjęcia mam jedynie z telefonu...:(

Wczoraj doczekałam się aż 3 paczek!
Pierwsza to mój pierwszy zamówiony Glassybox. Skusiłam się bo wszyscy zamawiają i tak zachwalają...to pomyślałam co mam być gorsza;). A tak serio to byłam ciekawa czym się tak można zachwycić. No i trochę się rozczarowałam tym pierwszym pudełeczkiem, ale rzeczy z niego na pewno zużyję bo dostałam dosyć praktyczny i uniwersalny zestaw. W skład tego zestawu wszedł szampon i odżywka w wersji mini, serum do twarzy ( z tego jestem najbardziej zadowolona), cienie do powiek, lakier do paznokci i papilotki do muffinek. Zobaczymy za miesiąc, jaki dostanę zestaw..





Druga i trzecia paczka dotyczyła Misiola. W końcu doczekałam się na jego wózek i fotelik samochodowy.
Wózek w końcu wybrała Nuna pepp, fotelik MaxiCosi Priori.
ps Misiol uwielbia ten wózek i muszę go wozić po całym domu, bo niestety pogoda nie daje nam wyjść na spacer.



A tak na koniec, to dzisiaj farbnęłam sobie odrosty, zupełnie innym kolorem niż zawsze i jestem mega zadowolona. Na zdjęciu mam jeszcze mokre włosy, ale tyle razy próbowałam dobrać i odcień i farbę i chyba w końcu trafiłam.
Sorki, że zdjęcie jak z kroniki kryminalnej, ale wierzcie mi nie chcielibyście ogladać mnie po pracy, po farbowaniu bez mejkapu ;)




I jeszcze mój ukochany Misiol i jego 2 zębule ;)


7 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wyszły Ci te włosy :) wybaczam, ze fotka jak z kroniki kryminalnej :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor włosów :) foteliki tej firmy bardzo dobrze się u mnie sprawdziły :) a pudełeczko też bym przygarnęła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mnie urzekła :) ta kronika policyjna :) kolor naprawdę wyszedł piękny!
    pozdrawiam

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i włoski śliczne i synek słodziaczek z tymi ząbkami!!!
    p.s jak można sie zapisać żeby takie paczuszki dostać z kosmetykami??
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz normalnie na ich stronie pewnie, ale jak pewnie podam Twojego meila to dostane jakies punkty, wiesz że to tak działa że nic nie ma za darmo ;)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video