by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 4 lutego 2013

Outfit 01/02/2013

Kochani

Dziś wpis również na szybko. Zdjęcia jak widać robione w domu, światło fatalne i wyszło jak wyszło. Ale już tak długo nie wrzucałam zdjęć takich "pozowanych", że uznałam iż czas najwyższy mimo, że nie są najlepszej jakości.

U mnie jak zwykle urwanie, ale dzisiaj znalazłam czas na małe zakupy w Złotych z Siostra i Siostrzenicą;). Sobie nic szczególnego nie kupiłam, tylko Misiolowi na wyprzedażach w Hamie.

Trochę nabrałam na wadzę i nie mam weny ani na zakupy, ani na zdjęcia ani na nic...bo i tak we wszystkim, wyglądam źle :(. Ale już wzięłam się za siebie, za miesiąc będzie lepiej ;).

Enjoy!






17 komentarzy:

  1. to chyba pogoda cie męczy i tak się czujesz :) bo wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana za miłe słowa :*, ale u mnie to głownie natłok pracy i obowiązków :(, a jeszcze te zdjęcia sa własciwie jeszcze "ciepłe", więc wiadomo jak sie wyglada po dniu pracy i zakupach ;)...pozdrawiam

      Usuń
  2. chyba wszystkie mamy juz dosc zimy, bo zagadzam sie z przednowczynia, ze te nastroje to kwestia pogody :)
    p.s. swietne buty (juz chyba Ci je chwalilam, ale serio sa super!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty źle wyglądasz?? heheh wyglądasz świetnie!!!! a ten żakiecik i buciki z chęcią bym Ci podkradła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* miłych słów nigdy dość :)

      Usuń
  4. Podoba mi się bardzo ta torba :) Żakiecik tez jest fajny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno za 3 tygodnie ma już przyjść wiosna, wszystkie poczujemy się wtedy lepiej :)
    Ps. boskie buty!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny faktycznie są sliczne te buty...ale strasznie niewygodne, byłam w złotych tarasach 4 godzinki na zakupach i bable na nogach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz cudownie.Zestaw idealny a buty to wisienka na torcie :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Your blog is very good and interesting , Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny wpis! już z tydzień nie zaglądałam na inne blogi poza swoim.. mam straszna nawałnicę w szkole... od poniedziałku już mam ferie więc się poprawie ;D
    będę wchodzić na twojego nowo poznanego bloga... jest świetny
    najbardizej to przycięga w nim kolorystyka :) xppp



    a jeśli chcesz wygrać moja ulubioną książke to wystarczy dodac komentarz na moim blogu. Wpadnij a wszystkiego się dowiesz- DEMORDIE.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz-dziewczęco i z klasą ;-).

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video