by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 12 lutego 2013

new

To będzie jeden z tych krótkich postów. Chciałam tylko pokazać jakie dzisiaj dostałam "fanty" od mojego klienta. (Źle mnie nie zrozumcie, jestem jego księgową ;), i też nie jest to post sponsorowany ;).
Jest on właścicielem sklepu w centrum mojego rodzimego miasta Grodziska Mazowieckiego, sklepu z obuwiem, torebkami, rękawiczkami itp.:). Ma tam różne rzeczy, ale generalnie fajne jest to że sprowadza większość butów skórzanych, polskich, dobrej jakości ;) i...co najważniejsze po dobrej cenie;)
I dzisiaj dostałam w prezencie :





Buty na spacer z Misiolem, torebka na dobry humorek ;)
:*

17 komentarzy:

  1. tez bym chciala miec takiego klienta...hmm...jakkolwiek to zabrzmialo hahha:)))
    fanty super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajc Ty, przeciez sie wytłumaczyłam co to za klient ;)

      Usuń
    2. no ale ja przeciez nic nie mowie:))))

      Usuń
  2. Super, dobry klient :) Torebka boska a trampy idealne na spacery!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te butki i do tego ze skóry oj szkoda że ja nie mam takich "klientów" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty. Czarna skóra bardzo fajnie się tutaj komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super! Ale ja tak naprawdę to przyszłam się dowiedzieć jak Ty ten smalczyk wytapiasz...za wszelkie rady będę BARDZO wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kwestiasmaku.com/dania_dla_dwojga/kanapki/smalec_boczek_maslo/kanapka.html ja korzystam z tego bloga na prawie wszystkie przepisy, polecam :)

      Usuń
  6. torebkę bym przygarnęła! nie ma to jak prezenty :) zawsze cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki klient to skarb! :) Śliczna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki genialne, a torebusia miodzio, przygarnęłabym ten duet do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne butki na pewno wygodne ;) a torebeczka cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video