by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 9 lutego 2013

musical metro

Kochani

tak jak wczoraj pisałam, dzisiaj wybrałam się z mężem na musical Metro. Byłam na tym pierwszy raz...i ostatni hehe. Z całego wyjścia najlepsze było po prostu wyjście z mężem, sami od dawien dawna ;). A to dzięki mojej kochanej starszej Sis:*, która nie tylko odstąpiła nam bilety, ale również została z Misiolem.

Dzisiaj po drodze odebrałam z paczkomatu buty, które zamówiłam za śmieszne pieniądze na czasnabuty.pl, i jestem zaskoczona, że za tak małą kwotę można wyprodukować i co najważniejsze kupić fajne buty.

Poniżej kilka fotek z dziś. Na sobie mam nową narzutkę z Promodu, którą udało mi się upolować za 50zł. Reszta znana ;).
Enjoy!







18 komentarzy:

  1. jak ślicznie wyglądałaś!!! ta narzutka jest cudowna i buciki też!!!
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku...ja na Metrze bylam jeszcze w liceum i fajnie wspominam ten musical:)z checia obejrzalabym go teraz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze jak chodziłsmy do liceum to było fajne...a teraz..chyba ni ma o czym pisać ;)

      Usuń
    2. heh...pewnie przez 20 lat sporo sie zmienilo; przede wszystkim obsada juz inna!widze ze kupilas sobie te lakierki...zadowolona jestes z nich?bo ja waham sie wlasnie czy wcisnac opcje KUP, chociaz przyznam ze cena kusi...

      Usuń
    3. jeszcze nie wiem jak w chodzeniu, ale wyglądają fajnie na nodze, myslę że warto kupić, fajna wersja "przejcióweczki" wiosennej :)

      Usuń
  3. o, a jednak z chęcią bym się dowiedziała "co nawaliło" w tym jakby nie było kultowym musicalu?

    Wyglądasz świetnie.
    Ja też zamierzam dokonać zakupu na czasnabuty, więc cieszę się z Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten musical może robił furorę 20 lat temu...teraz jest po prostu nudny ;), a i muzyka nie porywająca..co człowiek to gust..mnie znudziło i wyszłam przed czasem ...

      Usuń
  4. To Metro jeszcze gra? ;) Doprawdy, nie wie wiedzialam! Ale wspomnienia z podstawowki z metrem w tle sa najpiekniejsze :)
    Fajne buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak grali wczoraj na torwarze, i tak jak pisałam wyżej, może kiedys to było fajne, ale w porównaniu z dzisiejszymi przedstawieniami, jest moim zdaniem oczywiście słabe ;)

      Usuń
  5. Ależ ślicznie wyglądasz ! Super ta marynareczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobał Ci sie musical ? oj.... moze dlatego ze juz jest inny skład ?
    Pozdrawiam cieplo.Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy chodzi o skład, bo jak pisałam byłam pierwszy raz, ale ...po prostu mnie nie zachwyciło :)

      Usuń
  7. cały look super, a przy małym dzieciaku to na pewno jest ciężko wyjść samej a co dopiero z mężem :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynara mega! A w czas na buty sama zamawiam i uważam, że warto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynara mega, a w czas na buty zamawiam sama i uważam, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyjścia z mężem! Wiem, że przy małym dziecku to chwile na wage złota ;)
    Jestem zachwycona bucikami i narzutka też bomba.

    OdpowiedzUsuń
  11. żakiecik górą! lubię takie zestawienia glam - sport!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video