by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 25 lutego 2013

byle do piątku...

Jak Wam minął weekend? Tez tak ciężko było Wam dzisiaj wstać do pracy jak mi? :(.
To nocne karmienie mnie kiedyś wykończy ahh....
Tydzień dopiero się zaczął, a ja już nie mogę doczekać się piątku....
Całą sobotę przesiedziałam w domu i jak zwykle porządki. W niedziele skoczyłam z Misiem do Ikei, po pudełka na walające się wszędzie jego zabawki. Boże jaka tam masa ludzi...i to za każdym razem jak jestem...ale lubię tam robić zakupy, bo sklep jest przyjazny dla rodziców z dziećmi ( nie tylko pokój matki z dzieckiem, chodzi mi bardziej o restaurację w której jest i mikrofala, w której można odgrzać papkę dla malucha czy wszędzie place zabaw, zresztą własnie rodziców z dziećmi było najwięcej hehe spacerek niedzielny ;)  ).
I niestety dalej nie mam aparatu, więc fotki z telefonu, jakości wiadomo jakiej. Zdjęcia robione w domu. Mam na sobie te gratisowe buciki i torebkę, którą wcześniej pokazywałam, z lokalnego sklepu mojego klienta :).
Mam nadzieję, że niedługo już będę miała aparat, więc jakość i ilość zdjęć się zwiększy.
Aha i jestem na instagramie, na paku obok link, dawajcie znać jak jesteście, chętnie poobserwuje ;).
Zdjęcia by my Sis.
p.s. Kasia musisz nad ostrością popracować ;)












11 komentarzy:

  1. tobie kochana życzę wytrwałości :) a IKEA to super sieć

    OdpowiedzUsuń
  2. mina Bobaska wymiata :) podoba mi sie Twoja kurtka/zakiet, w ogole blondynki w czerni to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz prześliczne krzesełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie sklepy ikea ale zawsze przeraza mnie tam ilosc osob hehe...fakt ze dzieciaczkow bawiacych sie na ich placach tez jest ogrom:)))
    pozdrawiam i mam nadzieje ze tydzien szybko zleci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... ale fotki fajne są :))) a maluszek ! cudny ... i te dwa zabki na dole ...:))))) słodziak :)
    Ja dzisiaj mialam ciezki poranek ... no za nic nie moglam wstac .... robilam co moglam zeby przeciagnąc pobyt w łozku jak najdłuzej :))) lenia mam dzisiaj na maxa :)))
    Usciski ....:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam pobudke o 6 ale (wyrodna matka;) ), załączyłam małemu bajeczki i oko przymknęłam jeszcze na 30 min ;)
      uściski:))))))

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video