by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 8 lutego 2013

biały spacer

Dzisiaj była tak piękna pogoda, że szkoda było nie skorzystać i nie wyjść na krótki spacerek. Bo mimo iż pięknie świeciło słońce to jednak mróz szczypał w twarze.

Po wczorajszej delegacji, musiałam trochę dziś odpocząć i wzięłam sobie wolne ;).
Miałam ogromne plany co do tego dnia, że nadrobię zaległości porządkowe, prania itp....a nie zrobiłam prawie nic ;)a jeszcze jak położyłam się spać o 17 z Misiem, to niedawno wstałam;). Teraz pewnie nie będę mogła zasnąć ;).

Jutro idę z mężem na torwar w Wawie na 20 lecie musicalu Metra. Bilety odstąpiła nam moja kochana Sis :* . Nie jestem jakoś specjalnie fanką Metra, zresztą nigdy nie byłam na ich przedstawieniu, więc tym bardziej się cieszę. Ale o tym pewnie jutro.

Enjoy!











6 komentarzy:

  1. Ale fajniusi ten Twój synek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są superowe! Może nie jak z okładki Vougue'a, ale cudne:) Uwielbiam i sama noszę takie ciepłe obuwie w śnieżną zimę bo kozaki z ... (nie wymienię nazwy firmy) nie dają rady!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty - cudo! Może nie z okładki Vouge'a, ale wygodne, ciepłe i praktyczne na polskie mrozy i śnieg! Wyglądasz w nich cool ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video