by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 23 stycznia 2013

wózek


Hej kochani :*

Dzisiaj post dotyczący wózka dla dzieci.
Nigdy specjalnie nie przywiązywałam wagi ani do marki ani do mody. Misiol to moje pierwsze dziecko i wcześniej nie zastanawiałam się nad zakupem wózka, po prostu jakiś wybrałam na allegro i go zakupiłam przed porodem i tyle. Chciałam aby miał cały komplet, czyli nosidełko samochodowe, był gondolą i spacerówką, czyli taki wszystko w jednym.
Oczywiście w miarę jak zaczęłam z niego korzystać poznałam jego zalety i wady.
Zalety:
1 duże kółka odpowiednie na moja wieś
2 mocny silny stabilny
3 pompowane amortyzujące koła
Wady:
1 ciężki jak cholera
2 trudno się go składa
3 nie mieści się w moim aucie

to takie podstawowe wady i zalety , bo pewnie mogłabym wymieniać bez końca ;).

Dlatego teraz nauczona doświadczeniem, muszę zakupić spacerówkę, która wyeliminuje powyższe wady poprzedniego wózka, który zresztą pozostanie niezastąpiony na moja wioskę ;).

I tak dokonałam wybory na ten wózek Nuna pepp 2012


waży tylko 8,6 kg, składa się go jedną ręką i zmieści się do mojego małego autka ;).
Cena jak na ten wózek całkiem niezła ok. 700 zł, ale trzeba dokupić wszystkie akcesoria, typu śpiworek na nóżki, i folię na deszcz, ale to już niewielkie koszty, rzędu 160 zł.
Co o nim myślicie?? Polecacie jakieś inne spacerówki ??
buźka :)

8 komentarzy:

  1. Maclaren techno xlr korzystając na wyjeździe z innego klęłam, że nie zabrałam Maclarena. rozkłada się niemal na płasko, buda jest rozsuwana więc słońce nam nie straszne, w komplecie śpiworek i folia, obszerna siatka pod siedzeniem na zakupy i akcesoria. Droższy jest o tego, który znalazłaś ale wart swojej ceny zdecydowanie. Drugie dziecko już go ćwiczy i jedyne ślady użytkowania to lekko starta farba z rączek no i kółka nie wyglądają jak nowe (są z jakiegoś takiego tworzywa ale wytrzymałe i nieźle się sprawuje na każdej nawierzchni prócz piachu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam sobie ten maclaren techno xlr, jest super, tylko że składa się jak parasolka ( po złożeniu 105cmx31x34cm, nie zmiesci mi się do auta :(

      Usuń
  2. ja oczekuje na INGLESINA TRIP (waga o ile dobrze pamietam to 6,6kg), wybor padl na ten model po przejrzeniu kilku forow z opiniami (polsko i nie polsko jezyczne) i wiecej bylo "+" no i ze wzgledu na wilkosc kolek . Jedyna rada to taka wiez mlodego do sklepu i po prostu "poprzymierzaj" jak to jest. Moze sie okazac , ze na sucho super extra, a z dzieckiem juz nie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ wózki są drogie... ja się nie znam więc nie pomogę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My kupiliśmy spacerówkę ONYX firmy Cybex. Niestety też składa się jak parasolka, więc nie będziesz zainteresowana. Ja kierowałam się głównie wagą, muszę go targać na trzecie piętro bez windy... Mamy go już pół roku i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam już rok x-landera i uwielbiam go :D co prawda za spacerówkę z gondolą wtedy daliśmy coś ok. 2 tys... na allegro są dużo tańsze z tego, co się orientuję. Może nie jest za lekki (chociaż jeden z lżejszych, jakie widzieliśmy w sklepie), to idealnie dla mnie się składa, co także zależy od modelu - ja mam akurat XQ :D oddzielnie składasz ramę, a potem spacerówkę - jak jeszcze zajmuje za dużo miejsca to można guziczkiem odpiąć kółka, jednak w naszym aucie tego nie stosujemy, bo jest duże :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video