by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 26 stycznia 2013

*sobota*

Dzisiejszy dzień spędziłam na spotkaniu ze znajomymi z którymi nie widzieliśmy się z rok czasu.
Od kiedy oni a później my zostaliśmy rodzicami, takie spotkania przy dobrej kolacji i winku odeszły do lamusa;). Mam nadzieję że teraz nadrobimy "stracony czas" ;).

Sobota to dla mnie zazwyczaj dzień robienia zaległości z tygodnia takich jak pranie sprzątanie zakupy. Więc nie przykładam wagi ani do stroju ani do makijażu, ma być po prostu wygodny i funkcjonalny.
Tak więc na jakiś outficik, musicie jeszcze poczekać, albo na dobry humor mojego fotografa (hasbenda) albo na lepszą pogodę ;). Tak naprawdę to mam urwanie w pracy...na nic nie mam czasu...:(.

Poniżej kilka fotek moich i Misiola z dziś.
Miłego oglądania!!

p.s. wczoraj kupiłam sobie szminkę Rimmela by Kate Moss, jest suuuper. Ale to innym razem ;)



powyżej "miszcz" drugiego planu moja siostrzenica Alinusia ;)








24 komentarze:

  1. Ale fajniutki ten Twój Misiol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stół wygląda niesamowicie apetycznie! :) Koreczki to jest to co lubię, nawet na diecie, tylko że ser zamieniam na bardziej lekką wersję ;) Ile ma Twój bobas? :D Mój brat właśnie niedawno skończył rok i widzę, że są chyba w podobnym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój synek zaczął 7 mcy;) ale jest spooory:)

      Usuń
    2. mój brat też na początku był sporych rozmiarów, jak zaczął raczkować i chodzić zrzucił dużo :D

      Usuń
  3. zajrzalam na chwile i...przepadlam:)uwielbiam odkrywac nowe, ciekawe blogi a Twoj zdecydowanie do takowych nalezy:)
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie dzieciaczki <3

    Mam takie same różowe papcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sobota! a Twoje Słońca- cudne!

    http://viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka sliczna dzidzia ....:) ja w maju bede trzymac takie malenstwo na rekach ... :)))
    Pozdrawiami zapraszam do siebie :)) Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój synek jest super :)

    Ja już jakiś czas temu kupiłam szminkę Kate Moss :) uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną masz kuchnię KOchana! A Misiol jest przecudowny, właśnie siedzimy z Mamą i się zachwycamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za miłe spotkanko i pyszne jedzonko :)
    Teraz zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za spotkanie:) oczywiście że niedługo Was "nawiedzimy" ;)

      Usuń
  10. świetne zdjęcia;)
    no i mały przystojniak!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkie BOBO :) Pozdrowienia dla Was

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam takie luzackie wieczorki :)) Brakuje mi tego ;D

    Super foteczka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Synek bossssski!!!! Takie małe bobasy są przecudowne :) wiem co mówię, mój ma 14 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video