by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 17 stycznia 2013

,

Outfit 03/01/2013

Dziś tak na szybko. Miałam okazję wczoraj być w końcu "na wyjściu" z domu z koleżanką do kina. Ostatni raz w kinie byłam, jak byłam jeszcze w ciąży i szybko wyszłam, bo i film był do bani i plecy bolały ;).
A teraz moje fotki. Nie są najlepszej jakości, bo z telefonu. Chciałam Wam pokazać moją nową narzutkę z House ze srebrną nitką.






Obejrzałam ...i chyba jeszcze mi hormony buzują, bo na końcówce się spłakałam. I pewnie główną przyczyną było to, że synek bohaterki był w wieku mojego synka...
Bardzo poruszający, chociaż z nutka komizmu, takiego smiechu przez łzy ;)
A byłam na:


Polecam!!

Całuję AsiaR



22 komentarze:

  1. Kochana jak Ty ślicznie wyglądałaś na tym wyjściu do kina!!!! ta narzutka jest CUDOWNA!!!! i buciki też!!! Całość MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne masz buciki :) a na film z chęcią bym się wybrała :)
    http://mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Ja się właśnie wybieram na ten film do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka z Ciebie piękna i stylowa mamusia (tylko, że nie widać że mamusia)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz ktos właśnie cos zasugerował na fb odnosnie tła baru ;)

      Usuń
  5. Such a lovely post, I adore it! Happy Friday!
    Come back soon to visit my fashion blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wyglądasz :**
    zapraszam u mnie nowy post :)


    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely look!

    Have a wonderful weekend, dear!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm in love with your shoes!
    X

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to może ja też spróbuję obejrzeć ten film, bo jestem 2 miesiące po porodzie. Tylko będzie ciężko wybrać się do kina, bo jeszcze za mały synek. A ile ma Twój synek?

    OdpowiedzUsuń
  10. mój synek skończył 2 stycznia pół roku. Oj rozumiem Cię, ja sie dopiero teraz wyrwałam do kina sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjście w wielkim stylu :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty graly glowna rolę:) super! Pozdrawiam Marta
    Obserwuję:)
    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. naurzutka ladna, ale najbardziej urzekly mnie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa stylizacja jak najbardziej na taki wieczorny wypad;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video