by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Jutro mój dzień ;)

Kochani

Już jutro kończę 33 lata. Z tej okazji zebrało mi się na wspominki. Ale nie wcale takie odległe ;).
33 lata mhmm...dla jednych dużo, szczególnie młodych wiem to z własnego doświadczenia dla innych mało. A dla mnie w sam raz:)!!

Z racji zawodu a może charakteru, muszę mieć wszystko zaplanowane, nie tylko w pracy ale i życiu codziennym. Naprawdę ja działam wg planu już od wielu lat !
Mam małe krótkoterminowe i duże plany na długoterminowe.
Każdy etap życia na "coś" poświęciłam. Szkoła, zabawa, praca, dom, rodzina. Do wszystkiego dochodziłam punktami z mojego "planu":).
Teraz już mam prawie wszystko o czym marzyłam i jestem bardzo szczęśliwa, więc jak tu się nie cieszyć z kolejnego roku, który wg mojego planu przyniesie coś nowego??!!
A tak serio to ja wcale nie czuję się na tyle lat ;).

Ostatnio tylko była taka "śmieszna"?, "zastanawiająca"? sytuacja u mnie w firmie, odnośnie oczywiście mojego wieku. Zatrudniam młode dziewczyny ( zazwyczaj) takie do 25 roku życia mniej więcej.
Sprzedałam torebkę na allegro komuś z Warszawy, więc zaproponowałam, żeby ta dziewczyna odebrała osobiście ode mnie z biura, bo wielka ta torba była jak cholera.
I na drugi dzień po tym jak juz ona odebrała, pytam dziewczyn z ciekawości: "Jak wyglądała ile miała lat itp"??, a one: "Taka starsza coś koło 30stki". Były salwy śmiechu, ale jednak utknęło ;).
No dobra za długo smęce;). Poniżej kilka fotek z moich wcześniejszych urodzin, tylko 30sta gdzieś mi umknęła;)


Tutaj moje 31 urodziny







 A tutaj najbardziej pamiętne bo już nosze w brzuszku mojego synka, co widać po moich gabarytach i szampanie picolo hehe





25 komentarzy:

  1. 30-stką nie ma co się przejmować, zwłaszcza jak się na nią nie wygląda :)
    Wszystkiego najlepszego!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to Ty tez jestes styczniowa :) udanego dnia jutro! samych pomyslnosci :)
    i oczywiscie najlepsze zyczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka i sukcesów blogowych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. o...wszystkiego dobrego rowiesniczko moja!ja tez w tym roku 33 tylko dopiero w pazdzierniku:)rocznik 80 rzadzi hehe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, rocznik mistrzowski ;-)

      Usuń
    2. Dziewczyny, podpisuję się, też jestem rocznik 80, lipiec :)

      Usuń
  5. Kochana wszystkiego co najlepsze :) :* spełnienia marzeń :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Kochana.Spełnienia wszystkich marzeń :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Kochana,spełnienia marzeń :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego :)
    fajny blog
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego naajlepszego kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego kochana, dużo dużo miłości oraz spełnienia marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. cool =)

    follow each other??

    xoxox

    www.bluenailgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rocznik '82 życzy wszystkiego naj naj naj!!! Spełnienia marzeń :)
    Podobno życie zaczyna się po 40-ce, więc Kochana wszystko jeszcze przed nami ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, jestem po raz 1 u Ciebie :) Miło się czytało i oglądało zdjęcia wiec zostawiam coś po sobie i mam nadzieję że będę miała jeszcze okazję Cie odwiedzić :)
    Fajnie że wszystko to co sobie zaplanowałaś realizujesz, moje plany troszkę się gmatwają i w czasie bardziej rozkładają, ale mam nadzieję że po woli do celu :)
    Wszystkiego najlepszego życzę! 100lat :p www.agnes-i-mariusz.blog.onet.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia, aby Ci sie układało po twojej mysli ;)...pozdrawiam:)

      Usuń
  14. lovely shots! and I´m wishing you a beautiful day tomorrow!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze zyczenia !
    Ostatnio tez tak z siostra gadalam ,ze majac 18scie lat gadalysmy o dziewczynach ,ktore maja 25-30 ,ze to starsze babki :P a teraz pewnie inne 18stki tak o nas gadaja ,heh ,smieszne to ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video