by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 8 grudnia 2012

Ulubiona świąteczna piosenka ?

Hej kochane. Jeszcze co prawda nie bardzo czuje klimat świąteczny. Ale ja uwielbiam święta. Całe to przygotowanie, sprzątanie i gotowanie ;). Mimo, że jestem później padnięta, to i tak co roku robię takie samo przygotowanie.
Te święta będą dla mnie i mojego męża szczególne, bo pierwsze z naszym ukochanym synkiem Misiolem :). Choinkę zapewne ubierzemy już za tydzień ;).
Ostatnio mam takie urwanie dupy w pracy, że nie mam siły czasu ani ochoty na zdjęcia, wybaczcie. Na pewno nadrobię w święta ;).


"Mój" kalendarz świąteczny już się zaczął, dzisiaj wysprzątałam kuchnię na tip top. Wszystko w szafkach szufladach, szorowanie piekarnika itp.
Teraz jestem taka padnięta że tylko słucham muzyki już na nic nie mam siły. Dobrze że Misiol zasnął bez żadnych "sensacji", to mam chwilkę dla siebie.

I tak dziewczyny jakie są Wasze ulubione piosenki świąteczne? Macie takie , które szczególnie miło Wam się kojarzą ze świętami, kimś bliskim rodziną??
Ja mam taki top 5 moich ulubionych. A jakie są Wasze ??Piszcie!!


Wham Last Christmas

Frankie goes to hollywood the power of love

Mariah Carey All i wont for christmas is you

Cliff Richards Christmas Time

Edyta Górniak i Krzysztof Antkowiak pada śnieg


Enjoy !!

15 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod Twoją listą świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja nienawidzę Last Christmas, ja to słyszę to normalnie nóż mi się w kieszenie otwiera... może to dlatego, że wszędzie w kółko to puszczają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak racja...ale baaardzo kojarza się ze świętami ;)

      Usuń
  3. ja też uwielbiam ten klimat świąt!!! ciągle chodze po sklepach i sprowadzam do domu świąteczne drobiazgi :))) a te wszystkie piosenki z Twojej listy są moimi must have każdej zimy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam święta:) to pierwsze z moim małym synkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej,jakie śliczne truskawkowe gwiazdorki !!!!
    Jeśli chodzi o świąteczny utwór,to najbardiej lubię muzykę z "Dziadka do orzechów" :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! you have a nice blog, please check out my blog and if you like follow me on bloglovin and google friend connect, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    If you decided to follow me, please don't forget to let me know by leave me a comment, thank you! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG how cute !


    Maybe you would like to follow each other ? Follow me and I’ll follow back for sure 
    BLOG
    TWITTER
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN



    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście,że all I want for christmas ...
    i wszyscy śpiewają końcówkę ;;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne mikołaje !:) Chyba się zainspiruje i spróbuję takie zrobić o ile dostanę truskawy =) a co do piosenek to ja w święta uwielbiam tradycyjne Jingle Bells :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te truskaweczki:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video