by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Sentymentalnie...;)

Nie mam czasu na nowe zdjęcia, ale przy sprzątaniu na święta odnalazłam pewne perełki których nie mam na żadnym nosniku :(. Więc trzasnęłam fotki z albumu;)


I tak to zdjęcie, to najwspanialsze wakacje pod namiotem z moimi kolezankami i siostrą. Nizapomniane, szalone w Dębkach. Jeździlysmy tam pod rząd co roku ;). To akurat rok '97. Ja to ta pod łódka w jasnych jeansach. To były czasy martensów i sztruksów ;)


To zdjęcie, to nasze niezapomniane imprezki hehe. Tylko muzyka śpiewanie i piwko. Ja to ta w środku w czarnej bluzce, po mojej lewej stronie moja starsza siostra ;). Zdjęcie z mojego i siostry pokoju ;). Cos koło 2001 roku ;)

A to zdjęcie z moja siostrzenicą z 2005 roku ..chyba ..juz nie pamiętam tak dawno to było ;)

I jeszcze mam wiele takich starych perełek , ale to nastepnym razem :)

Pa kochane :*

7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, od razu się robi cieplej :) Dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na pewno na sercu...juz takie beztroskie czasy nie wrócą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, uwielbiam takie wygrzebane podczas sprzątania perełki. Jednak albumy ze zdjęciami to jest COŚ! Teraz spora część osób już nie wywołuje zdjęć, zapisuje tylko na dysku, a później wirus i pamiątki z wakacji, wesel, urodzin znikają, niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem jak będę w PL to koniecznie muszę poszukać mojich starych albumów ze zdjęciami!
    P.s. dziękuję za życzenia :*
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, dear! I love your cute blog! :)
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z Ciebie śliczna Dziewczyna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Miło czasem sięgnąć do takich albumów sprzed kilku lat, choć najbardziej lubi oglądać je mój syn, a ja musze opowiadać kto, co, gdzie.. ;) Ale pamiętam, że jako dziecko, też lubiłam oglądac zdjęcia moich rodziców ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video