by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 30 grudnia 2012

,

* Na nowy rok *

Witam Was kochane. To już mój ostatni wpis w tym roku. Dlatego chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego w nowym, mam nadzieję lepszym roku 2013 :).

A ja dzisiaj mam dla Was propozycję z lekka "odgrzewaną", nowe tylko spodnie. Ale ja uwielbiam takie znoszone zestawy ;).
Zdjęcia są z soboty, miałam pierwsze wyjście z mężem od narodzin synka ;). Tak więc obiad, kino nie wyszło...ale na moje szczęście, bo przynajmniej znalazł się czas na małe zakupy ;). Ale do rzeczy. Poniżej prosty wygodny zestaw, czarno, złoto granatowy.







 i przypominam o moich wyprzedażach

klik allegro

:*

24 komentarze:

  1. Jak Ty ślicznie wyglądasz!!!!! i fryzurkę masz świetną i zestaw jest CUDOWNY!!!!! i buciki i spodenki :)))) ajć całość super!!!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam bardzo lubię takie zestawy, a że jest błyszczący to można powiedzieć, że sylwestrowy. Pozdrawiam i do siego roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądałaś, mam nadzieję że wyjście wam się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modnie i wygodnie!:)
    http://katpatlifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Podoba mi się ta narzutka, nadaje całości fajnego blasku. Bardzo twarzowa fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne spodnie!

    Ściskam sylwestrowo!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy! Cudna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zestaw jest super! spodnie, sweterek i torebka najbardziej mi się podobają! pozdrawiam noworocznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super bluzka, w sam raz na Sylwestrową noc. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za odwiedziny ;) HAPPY NEW YORK !!

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka boska

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne spodnie i torebka :) lubimy wzajemnie na fb?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie również wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek, fajnie komponuje się z granatowymi spodniami! Prezentujesz sie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodnie ale sweterek to jest to:D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna stylizacja :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u lala, jakie ekstra sztyblety.... całość luksusowa, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Cię ;-)-wyglądasz niesamowicie;a ten sweterek jest obłędny ;-).
    ps.obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video