by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 9 listopada 2012

18 komentarzy:

  1. Świetne spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mi się podoba:)! i znowu te boskie sztyblety:D do tego masz rewelacyjne kafelki xD zawsze podobał mi się motyw szachownicy, moja przyjaciółka też takie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodnie :) zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, luźny zestaw. Torebka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw!! Wszystko mi się podoba na maxa i sama z chęcią bym się tak ubrała :))) spodenki wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylówka :)
    A masz zaj*biste kafelki z tymi światełkami :) czaderskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your bag! Cute blog, my dear!

    I am a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    Kisses from Russia!

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba zestawienie klasycznych kolorów. Zestaw super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie Ci w tym zestawie, mnie podoba się najbardziej torebka!

    naszyjnik do wygrania zapraszam
    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie od razu wpadły mi w oko - super!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video