by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 3 listopada 2012

38 komentarzy:

  1. Bardzo łądna torebka, jest dobrym elementem zaskoczenia w tej stylizacji!

    Dołaczam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę kupiłaś buty w biedronie??? Są świetne :)
    Stylizacja świetna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne spodnie!! ahh jaki aniołek post wcześniej:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie i torebka :) ja zostalabym chyba przy czerni

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna klasyka, zawsze w modzie!
    Bardzo fajny blog!
    Dodaję do obserwowanych z przyjemnością:))
    Całusy :*

    http://livetodo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka ♥ piękna !

    http://daring--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz<3 Bardzo podoba mi się torebka:)
    Obserwujemy?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebeczka faktycznie cudowna, uwielbiam te leginsy :)
    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bluzeczka, bardzo fajne złote dodatki

    OdpowiedzUsuń
  10. ta torebka jest idealna!!! Cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miły komentarz ;)
    Śliczna torebeczka

    Kochana zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest bon na zakupy do sklepu internetowego PRESKA, wystarczy jedynie pokazać swoją jesienną stylizację, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=like

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała torebka - kocham miętowy <3

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. w takim razie zaobserwowałam już ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torebeczka :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. urocza torebka i ogólnie fajna stylizacja :) zegarek też masz świetny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudowny zegarek! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna torebeczka, ma boski kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. torebeczka jest cudowna :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko... prześliczna torebka. Uwielbiam ją i poluję na nią od dawna.
    Wiesz może, gdzie można je kupić? Ale w sklepach, nie na stronie internetowej.

    Zapraszam bardzo serdecznie na mój blog: http://existenceland.blogspot.com/
    Ostatnio pojawiły się kilka fajnych notek, które mogą Ci się spodobać.
    Jest tam również bardzo łatwy przepis na Gorącą czekoladę z Nutellą.
    Założyłam również konto na FB i Twittera specjalnie dla mojego bloga. Może byś chętnie wpadła :)

    Pozdrawiam Cię i życzę miłego dnia.
    Buziaki i uściski.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ta torebke kupiłam na allegro, jest chyba Primarka, niestety nie wiem gdzie można ja kupić w stacjonarnym sklepie :(

      Usuń
    2. i oczywiscie odwiedze Ciebie ;)

      Usuń
  23. Bardzo fajnie tu u Ciebie. Odważnie, kolorowo, stylowo! Bardzo mi się podoba:) Jeśli będziesz mieć chwilkę wolnego czasu, to zapraszam do nas www.odysejamodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna torebka, uwielbiam takie pikowane 'chanelki' :)


    Pozdrawiam!

    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. torebka jest przecudna!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. zegarek! :) szkoda, że nie widać całego.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. love your mint bag! adds a nice touch of color to the dark outfit!

    [oomph.]

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video