by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 1 października 2012

,

Wielka prośba :)))

Witam Was kochani :*

Mam ogromną prośbę o oddanie głosu na moja skromną osobę i oczywiście o wsparcie duchowe, bo raczej trudno mi będzie osiągnąć cel w 4 tygodnie ;).
I tak nie wygram, bo weszłam w połowie całej akcji, ale zawsze lepiej więcej niż mnie głosów.
Klikając na poniższy link, otworzy się okienko bezpośrednio na mój profil  http://easytone.snobka.pl/blogerka/asia-ruszczyk-4


Z góry dziękuję :)



18 komentarzy:

  1. Już klikam :))) i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też pomogę:)
    i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam i trzymam kciuki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również dołączam do głosujących i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety w zarze też ciężko coś dostać:| tą kurteczkę akurat kupiłam przez allegro.

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowane =]
    jeśli mogę pomóc, to z miłą chęcią
    pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video