by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 18 października 2012

,

Outfit 02/10/2012

Miałam strasznie dłuuugi przestój z nowym postem. Straszne urwanie głowy mam w pracy.  Oczywiście zaglądam do Was w miarę możliwości ale tak naprawdę zaległości mogę nadrobić dopiero w weekend ;).
Zestaw skromny do pracy :)

I przypominam o głosowaniu na mnie na snobce http://easytone.snobka.pl/blogerka/asia-ruszczyk-4  z góry dziękuję :*









buty topobuwie.pl
spodnie getry Zara
torba Zara
sweterek Mohito
podkoszulka Zara
zegarek Aldo
Torba Zara
okulary allegro
pasek Mohito

9 komentarzy:

  1. super! bardzo Ci pasuje taka kolorystyka:) no co Ty masz takie szczuplutkie nóżki, świetnie byś wyglądała w takich spodniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się torba, no tylko ta kieszeń mnie razi ale pomijając ją to ogólnie lubię takie torby i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie zestawy.
    Piekna torba

    OdpowiedzUsuń
  4. Top zdecydowanie jeden z moich ulubionych Twoich zestawów!!!! Wygladasz świetnie i wszystko bym chciala mieć w swojej szafie :))
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek jest bardzo uniwersalny z czarna odzieżą wygląda elegancko z jeansami idealny na codzień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały zestaw super;)
    Zapraszam na moje aukcje;) TANIE TOREBKI i nie tylko;)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25081549

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) lubię beż:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video