by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 27 września 2012

Takie tam, nie wiadomo co ;)

Oto ja ...i mój ukochany Misiol. Przepraszam, że nie pokazuje jego buźki...może kiedyś...teraz takie dziwne czasy ;). Mama bez make up'u..wybaczcie, wszystkich rzygających proszę o odsunięcie od monitora :DDD P.s mój dzidziol waży prawie 7,5kg a ma tylko ....2,5mca !!Nie jest gruby jak widać;), ale kawał chłopa z niego ;). 


Już od dawna chciałam być posiadaczką komina:), ale nigdy nie trafiłam na odpowiedni kolor, fakturę i ...cenę:). A tym razem zakupiłam aż dwa kominy jeden wełniany już typowo zimowy, i jeden bawełniany szary. W Glitterze oprócz zakupów, otrzymałam przeróżne bony zniżkowe, z czego się bardzo cieszę bo lubię od czasu do czasu kupić sobie jakąś zbędną duperele ;).


 I zdjęcie bucików Dzidziola, które dzisiaj mu kupiłam:) nie mogłam sie oprzeć , żeby nie wrzucić tej fotki;)

24 komentarze:

  1. cudowne maleństwo :) a mama bez makijażu wygląda genialnie! ja to bym się w życiu na blogu nie pokazała bez podkładu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:), ja nigdy wczesniej też bez przynajmniej maleńkiego podkładu i pudru ani rusz;), ale dziecko szybko weryfikuje na co jest czas a na co nie, na podkład nie daje mi czasu ;)

      Usuń
  2. Bez makijażu wygladasz ślicznie- nawet nie wiedziałam że masz dziecko!!! hehehe w szoku troszkę jestem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;), w szoku? ja juz "stara dupa" jestem :DD

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia z dzidzią ! Super wyglądasz bez makijażu,myślę że nie jedna Pani Ci zazdrości wyglądu ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny dzieciaczek:),niestety nie wiem czemu,ale niemam cie w obserwatorach:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna mama i śliczna dzidzia ... i fajne kominy :) ... no i te słodkie adidaski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne to pierwsze zdjęcie razem ;) a buciki urocze, kominy też są fajne zwłaszcza ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. łooo kawał dzidziola! zazdroszczę że już taki podrośnięty. no i bez make upu ślicznie wyglądasz. serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;)...nawet nie wiesz jak czekałam z niecierpliwością, żeby był juz taki "odrośniety" i kumaty, bo wcześniej to nie wiadomo czemu placze co chce itp, ale Ty sama wiesz jak to jest:)

      Usuń
  8. ale mi humor poprawiłyscie komplementami ;), ostatnio jakis little dołek miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak bo to już duży mężczyzna:D!!!! i jakie modne buciki ma:D więcej takich zdjęć Kochana! ahhh macierzyństwo Ci bardzo służy:) śliczna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. <3

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie buciki ;) rozpieszczasz malucha jak sie tylko da ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój Misiolini jest juz duzym chłopcem :) pieknie wygladasz tak naturalnie !! prosze wiecej takich zdjec!
    Pozdrawiam

    www.lasarfalla.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze są buciki dla bobaska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Duży chłopczyk:) Buciki dla maleństwa są przesłodkie:)

    Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję ślicznego i zdrowego maluszka;) a bez make up wyglądasz naprawdę dobrze;) masz ładną cerę:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz cudownie bez makijażu :) ja to się zaraz świece i mam takie sińce pod oczami, że aż strach :P hihi

    Gratulacje Dzidziusia :)))

    Kominy super, ja jeszcze nie trafiłam na odpowiedni dla siebie ale szukam :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video