by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 15 września 2012

20 komentarzy:

  1. polecam gumkę bo jest świetna, ja zakochałam się w niej i jest moim nr.1 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie duze torby. Nie lubie tylko szukać w nich czegoś

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą torebkę - jest MEGA!!! Zestaw-super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. boże jak ja uwielbiam shoppery<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna torebka!:) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the tan bag!! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 

Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, podobają mi się te spodnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka i świetna klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torba jest cudowna ! właśnie w tym typie mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love that bag!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie torebeczki ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, bardzo mi się podoba... zwyczajnie ale niezwyczajnie

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video