by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 12 września 2012

,

Outfit 04/09/2012

W ostatnim poście dostałam komentarz "że też Ci się chce robić rano przed wyjściem do pracy outfit:)". Więc wytłumaczę się, że ja specjalnie do tych zdjęć się nie przebieram:). Ja robię zdjęcia moich codziennych ubrań, wyjść do pracy czy w ogóle na spacer z synkiem. Mam zasadę, że ja się nie przebieram a ubieram :). I cenie sobie minimalizm, prostotę i wygodę :) I to chyba na tym polega ;). I taki też jest dzisiejszy zestaw:).
Enjoy!







torba Zara
buty topobuwie.pl
spodnie Zara
bluzka Promod
zegarek CK
pasek Simple
okulary allegro

7 komentarzy:

  1. prosto i wygodnie czyli w sam raz do pracy ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. maybe you like my style...i dont know. lots of kisses
    fran

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/denim-x-2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę te buty!! Dokładnie takie same!! Są cudowne!!!! zestaw świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz, białym dodałaś looku!:)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/military-one.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I jest pięknie! :) Świetny luźny look, a do tego taka rewelacyjna torba!!! :D Super :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video