by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 31 sierpnia 2012

,

Outfit 07/07/2012

Dzisiaj mam na sobie bluzkę oraz torbę z ostatnich zakupów, które Wam prezentowałam we wcześniejszych postach. Niestety dopiero później zauważyłam że torebkę do zdjęć trzymam "na lewą stronę" i nie widać kieszonki z przodu ;).
Buty chciałam założyć zupełnie inne, ale miałam wizytę u "Pani Paznokciowej" a miałam mało czasu, więc w sandałkach mogłam z niedoschniętym lakierem od razu wsiadać do auta i ruszać dalej ;).







torba Zara
bluzka Zara
narzutka Mohito
getry NN
buty Venezia
zegarek CK
okulary Parfois

18 komentarzy:

  1. Fajny secik,wyszło tak trochę marynistycznie przez te paseczki na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba i fajny strój ale ja założyłam bym do tego wyższe buty (ach te paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym szpitalu czyli w którym i JAK przede wszystkim?:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz idealnie, bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten zestaw!! Marynarka i torebka-cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! pasiak jest super, do tego uwielbiam marynarki i duże torby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny zestaw, swobodny i elegancki (; ładna torba

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę sobie i już wiem że potrzebuje wielkiej torby :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba jest prześwietna, myślę, że taka zmieściłaby moje wszystkie pierdoły, bez których nie mogę się ruszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest okej, chociaż ja dobrałabym do tego raczej jakieś balerinki i torbę w innym kolorze;) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie chcialam zalozyc czarne balerinki ale jak wyzej napisalam musialam miec odkryte palce ;-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. świetna stylizacja, bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw ! śliczna torebka :) pozdrawiam

    http://miumo.blogspot.com/2012_08_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu zestawy! Piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No sandałki są boskie... więc jestem jak najbardziej na tak! Idealnie pasują do całości, a taki biały żakiecik to chętnie bym przygarnęła:D Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny lekki zestaw , to lubie :)

    siss-machine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw na 5 do tego w miarę elegancki i z pazurem, bardzo podoba mi się Twój blog. Masz pomysł na to co pokazujesz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video