by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 18 sierpnia 2012

15 komentarzy:

  1. fajna torebeczka :)

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. thanks for your nice comment
    what about following each other from GFC? love your blog and style
    INTO THE GROOVE blog
    oxoxoo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) ohhh ale chciałabym mieć tak szczuplutkie nóżki jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) ja już niby 2 miesiące po porodzie ale też mam brzuszek, zaczęłam ćwiczyć brzuszki. Martwi mnie jednak fakt, że jest jakby nierówny hymmm możezniknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno znikną nam te brzuszki :D !! nie mają wyjścia:D i tak zresztą już ich prawie nie widać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny zestaw,super wygladasz:) obserwuje i zapraszam do siebie:) jak i do obserwowania jesli Ci sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka genialna :))

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw- cudnie wyglądasz a torebeczka jest taka słodziutka.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Outfit jest bardzo fajny ze względu na swoją prostotę, bo jak powszechnie wiadomo na zakupach musi być wygodnie:)
    Tak czy nie???
    PS. Zapraszam na http://make-me-trendy.blogspot.com/ Mam cichą nadzieje, że to co robię przypadnie Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz ;)super koszula

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz, mi się podoba.;D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video