by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 15 lipca 2012

,

Outfit 01/06/2012

Wróciłam:).

Długo zastanawiałam się czy wstawić te zdjęcia. Jestem na nich 3 dni po porodzie :). Moja figura która zmieniała się przez 9 mcy jeszcze potrzebuje duzo czasu aby "dojść" do siebie:). Chociaż juz dzisiaj jest o niego lepiej:)
Dlatego postanowiłam, że jednak zdjęcia wstawie, będę mogła śledzić w postępy w powrocie do "normalności" figury, a troche mi tego zostało:).





torba i spodnie ZARA, bluzka Tatuum, zegarek Aldo, buty H&M

6 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post...:)
    R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie spodnie! pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana wyglądasz super:) z dnia na dzień wygląda się lepiej:D! ja na trzeci dzień po porodzie wyglądałam jakbym była jeszcze w ciąży hehe:D uwielbiam te spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. love love love it!! <3

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!:)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video